Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gonik | użytkownik

imię i nazwiskoMałgorzata adresPolska zarejestrowany01.03.2006 @16:30:11 ostatnio na stronie20.12.2012 @14:33:09


"W życiu musi być dobrze i niedobrze.
Bo jak jest tylko dobrze, to jest niedobrze..."
ks. Jan Twardowski



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty92 komentarze1783 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^Tymotek    26.10.2006 @10:01:54
pieknie dziekuje za odwiedzinki. znowu zniknelas gdzies w morzu zycia, ale podoba mi sie to, ze jak prawdziwy marynarz wracasz czasem do swojej przystani milego dzioneczka
~RobertS    25.10.2006 @22:01:45
ponownie dziekuje mila dziewczyno pozdrawiam
_______
moja fotogaleria - zapraszam serdecznie: http://www.roberts-art.pl
~neo74    25.10.2006 @15:35:21
a dziękuję pieknie za czynną napaść na moje fotografie ..
pięknie dziękuję i pozdrawiam ...

_______
Let's go to the World -> http://www.tomtravelextreme.com
~Munia    23.10.2006 @23:04:06
Świetny opis
_______
..."Na pustyni jest się samotnym. Równie samotnym jest się wśród ludzi"...
..."Pustynię upiększa to, że gdzieś w sobie kryje studnię"...
~St4chOo    23.10.2006 @15:50:34
~RobertS    17.10.2006 @02:38:37
Dzieki sliczne Moge sie jakos odwdzieczyc ? Pozdrawiam i zycze milego dnia
_______
moja fotogaleria - zapraszam serdecznie: http://www.roberts-art.pl
~mkroot2    10.10.2006 @22:00:42
dzięki
_______
ble ble ble, bla bla bla

http://mkroot2.digart.pl/
http://mkroot.digart.pl/
^Tymotek    10.10.2006 @15:15:08
glowa w chmurach powiadasz? fajnie, ze taki stan Cie dopadl! i oby trwal jak najdluzej i nie przepraszaj bo sam mam malo czasu na necik ostatnio...
~neo74    10.10.2006 @15:02:20
a z tym się nie zgodzę ... choć nowocześniejszy nie ma już tej finezji ... szczególnie pod pełnymi żaglami ...mmm ...
_______
Let's go to the World -> http://www.tomtravelextreme.com
+Jaroslav    04.10.2006 @08:58:34
dziekuje ;*

oooa co to zia profajlowe. co to za maszyna natająca?
^Tymotek    03.10.2006 @11:27:29
tak, to teraz wiem jak sie nazywa to na co cierpie... depresja pourlopowa ale tez ja mam, tak sie nie smiejac :/ nie mam juz sily i jakos sobie miejsca nie moge znalezc, ale co poradzic, tzreba pracowac (choc w sumie nie wiem po co cudnego dzionka
~mkroot2    03.10.2006 @10:23:27
dzięki
_______
ble ble ble, bla bla bla

http://mkroot2.digart.pl/
http://mkroot.digart.pl/
~neo74    03.10.2006 @10:19:22
przepiękna galeria ... wpadnę jeszcze na spokojnie pobuszować
pozdrawiam
_______
Let's go to the World -> http://www.tomtravelextreme.com
~neo74    03.10.2006 @10:16:01
dziękuję pięknie uroczej Pani
_______
Let's go to the World -> http://www.tomtravelextreme.com
~mkroot2    02.10.2006 @16:23:46
dzięki
_______
ble ble ble, bla bla bla

http://mkroot2.digart.pl/
http://mkroot.digart.pl/
~mkroot2    27.09.2006 @10:04:56
dzięki
_______
ble ble ble, bla bla bla

http://mkroot2.digart.pl/
http://mkroot.digart.pl/
~mkroot2    25.09.2006 @23:14:02
dzęki
_______
ble ble ble, bla bla bla

http://mkroot2.digart.pl/
http://mkroot.digart.pl/
~zAxx    23.09.2006 @11:10:47
<podziwiać galerie>
<pozdrawiać serdecznie>
_______
| Just Like You Imagined |
^Tymotek    20.09.2006 @12:15:42
nie dziwie sie, mi tez pewnie by szumiala zycze zatem lagodnego powrotu na lono cywilizacji milego dzioneczka
~bacanizinny    20.09.2006 @08:28:36
O witam serdecznie już po wakacjach? myślę ze były cudowne
_______
Zapraszam do siebie.Krytykować to znaczy wmawiać autorowi, że zdjęcie należałoby zrobić nie tak jak autor zrobił, tylko tak jak zrobiłby krytyk gdyby potrafił." (Sergiusz Mitin)
^Tymotek    19.09.2006 @12:02:55
dzieki ja w tym tygodniu bede z doskoku bo w 2 pracujemy, remontuje pokoj i takie tam... malo czasu a tyle do zrobienia. w czwartek natomiast w domu jestem... pozdrawiam!!!
~franszyza    19.09.2006 @09:54:47
fajne profilowe pozdrawiam
_______




~myszkina    18.09.2006 @16:40:02
witam,jak wakacje?bylas na mazurach?Ja niestety jeszcze w usa ale juz odliczam dni do powortu rozumiem ze napstrykalas duzo ciekawych fotek na wyjezdzie,czekam z niecierpliwoscia pozdrawiam i dziekuje za nalot na moja galeryjke
~wielad    18.09.2006 @15:57:19
no, no, miesiąc to nie tak krótko ja wprawdzie miałem wakacje ale do pracy się poszło i urlop miałem... no też miesiąc a teraz znowu do szkoły... ale nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej, więc przynajmniej sie nie nudze mam nadzieje ze z urlopu bedzie duzo ciekawych zdjęc
_______
"O miłości wiemy niewiele. Z miłością jest jak z gruszką. Gruszka jest słodka i ma kształt. Spróbuj zdefiniować kształt gruszki." - Jaskier, Czas Pogardy.
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 17 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt